المشاهدات 6,459 | الردود 0 | مشاركة عبر :
  1. tob مدير الموقع

    tob
    إنضم إلينا في:
    ‏27 يونيو 2009
    المشاركات:
    24,129
    الإعجابات المتلقاة:
    37
    هاي ... القصه دي حصلتلي بجد وانا عارفه ان الكل مش هيصدقني بس انا عايزه افضفض ولو كان ينفع اني احلف علي اني مابكدبش وسط كل الكلام ده كنت هحلف عشان اثبتكلم انه بجد بس ماينفعش .. انا اسمي دنيا عندي 18 سنه جسمي متناسق وطيزي كبيره وصدري كان متوسط كان الكل بيحسدني علي جسمي ويقولو انتي بتروحي جيم فين وبتاكلي ايه ونوع من الكلام ده .. امي كانت علي طول بتسافر حلوان لاختها اللي هي خالتي المطلقه ليها ابن عنده 20 سنه اسمه كريم .. امي كانت علي طول بتسافر علي اول الشهر تقعد اسبوعين تلاته عندهم وانا ماكنتش بسافر معاها غير في الاجازة ولما اخلص امتحانات .. المهم اني خلصت امتحانات وماما قالتلي تعالي معايا نسافر عند خالتك نشوفها .. المهم .. لمينا الشنط وسافرنا ووصلنا بالسلامه لقينا خالتي وابنها مستنينا .. المهم قعدنا مع بعض شويه .. ومن ساعة مانا روحت وابن خالتي كريم عمال بيبصلي بصات غريبه ويهزر معايا ولما اكون واقفه الاقيه عامل نفسه بيخضني وبيجي من ورا ضهري وكنت لابسه بنطلون ضيق جدا ومبين كل تفاصيل جسمي لدرجه اني كنت بواجه صعوبه اني البس الاسترتش من طيزي الكبيره وكان طبيعي البس كده لاننا متربين مع بعض وهو عمره مايبصلي وفجاة حسيت بحاجه دخلت جوا طيزي .. كانت لحظه حلوه بس الخوف خلاني ماستمتعش وساعتها ارتبكت حسيت فيه حاجه غريبه حصلتلي وارتعشت وعديت الموضوع افتكرت انه مش قصده ولما الساعه جت 12 نص الليل طلعت وخدت الشنطه معايا الاوضه وحطيت الهدوم في الدولاب .. صحيت الساعه 6 الصبح ماكنش جايلي نوم قومت اشرب لقيت ابن خالتي مستغل فرصه ان الكل نايم .. لقيته قاعد في الحمام ومشغل سكس وعمال بيدعك في زبه انا بجد اول مره اشوف زب كده لقيته كبير وتخين وماكنتش فاكره ان فيه زب كبير للدرجه دي غير في الافلام بس.. روحت اكيد مستغله الفرصه دي حاجه بتحصل مره في العمر روحت وقفت ورا الباب وبعد شويه حسيت انه لمحني روحت جريت بسرعه الاوضه وقفلت الباب كاني نايمه .. روحت في النوم ولقيت امي بتصحيني عشان الفطار صحيت وقعدنا كلنا نفطر حسيت بنظره غريبه من كريم حسيت انه بيقولي انا لمحت انك شوفتيني امبارح وانا بدعك في زبي .. استعبط وعملتله اشارات اللي هي مش فاهمه وكده .. بعد ماخلصت فطار طلعت ريحت شويه في الاوضه وولما جه وقت الغدا قومت اتغديت وبعد الغدا شربنا شاي واتفرجنا علي التليفزيون وقعدنا نتكلم شويه . وكنا ساعتها خارجين وبعد مارجعنا الساعه 12 دخلت اقلع عشان هنام .. ساعتها الباب كان موارب ( مكانش مقفول اوي يعني ) كنت بقلع قدام المرايه شوفته وهو بيبصلي وبيتجسس عليا كنت متردده انه يشوفني وكنت مكسوفه بس قولت اجننه زي ماجنني وخلاني اشوف زبه الكبير .. ساعتها قصدت اني اقلع الاندر والبرا عشان يشوف كسي وبزازي وطيزي المربربه البيضه وعشان البس برا واندر تانيين عشان يشوفني وكنت عماله استعرض جسمي في المرايه والعب في كسي اللي كان هيموتني من النار اللي كانت فيا .. روحت لبست ونمت وصحيت تاني يوم الساعه 7 الصبح كان الكل نايم وساعتها انا كنت صاحيه وهو صاحي لقيته بيقولي انا حملت فيلم اجنبي جميل اوي علي اللاب تعالي اتفررجي معايا .. روحت قعدت معاه كان عمال بيدور علي الفيديو لمحت في الفديوهات ان عنده افلام سكس روحت ضحكت غصب عني .. حسيت ان هو عرف انا عايزه ايه .. ف بكل ذكاء عمل نفسه هيشغل الفيديو وبغصب عنه شغل فيديو السكس .. طبعا انا عملت نفسي زعلانه وضربته ومشيت ودخلت الاوضه وساعتها هو حس اني زعلت ف عمال بيصالحني وبيراضيني وعمال بيضربني بهزار كده فجاة مسك صدري بالغلط فانا عملت نفسي مش واخده بالي وقعدت اهزر معاه .. هو طبعا اتمادي وقعد يضربني علي طيزي براحه قال يعني مش قصده .. كنت ساعتها خايفه ومسكوفه بس قولت لنفسي دي مره وهتعدي .. روحت عملت نفسي مسكت زبه بالغلط .. ساعتها كانت محبوكه جدا وهو عرف واتاكد اني عايزاه .. راح فجاة مسكني من بزازي ساعتها انا روحت في دنيا تانيه وماقدرتش اقاوم ولا ااحاول انه يسيبني .. روحت بصاله بنظرة بريئه راح باسني ومسك فيا وراح قفل الباب وقعد يفعص في بزازي وقلع وقعدت امصله ودخل زبه في كسي اللي اتملي مايه وحشر زبه بين بزازي ساعتها ماكنتش مستوعبه ان ده يحصل انا فاكره ان الحاجات دي هي بتاعت الافلام ازاي ده يحصل معايا انا وماكنتش مصدقه نفسي بس في نفس الوقت كنت فرحانه حسيت ساعتها اني مش عايزه ابقي لحد غيره هو .. كنت علي الحال ده كل يوم الساعه 6 او 7 الصبح لغاية اما رجعنا بيتنا تاني انا وامي وساعتها وانا هموت واروح هناك تاني .. ""
     

مشاركة هذه الصفحة