ضع اميلك هنا سوف نرسلك اخر افلام دون دخول الموقع:

Delivered by FeedBurner

العودة   افلامك1 > منتديات القصص السكس المتنوعه > قصص سكس محارم

قصص سكس محارم كل قصص سكس المحارم توضع هنا - قصص محارم - كتب سكس محارم - نكت سكس محارم - تعليم سكس محارم -محارم سكسيه-قصص نيك الام , قصص نيك الاخت , قصص نيك العمة

أنيكت نادية أختي مراتي

زوجتي جميلة لا أنكر ذلك لكن لها أخت تكبرها بعشر سنوات يعني عندها الآن 40 سنة لها جسم سكسي ناااااااار كلما نظرت إليها وجدت زبري يقف مباشرة ولا أعرف ماذا

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 08-16-2017, 02:22 PM   #1
صاحب الموقع
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: مصر
العمر: 33
المشاركات: 23,555
معدل تقييم المستوى: 10
tob is on a distinguished road
افتراضي أنيكت نادية أختي مراتي

زوجتي جميلة لا أنكر ذلك لكن لها أخت تكبرها بعشر سنوات يعني عندها الآن 40 سنة لها جسم سكسي ناااااااار كلما نظرت إليها وجدت زبري يقف مباشرة ولا أعرف ماذا أفعل، تلبس أحيانا قدامي جلابية بذرائر واسعة من فوق لما توطي اشوف بزازها الكبار الحلوين المدلدلين اقعد ابص عليهم ومش عاوز ارفع عيني عنهم، وطيازها لما تمشي أو توطي حاجة متعة المتعة، قعدت كام مرة اتخيل إني بنيكها في كسها وطيزها وبرضع بزازها وبنيكها فيهم وزبري متغطي بيهم بس مش عارف أعمل كده اازي لأنها متزوجة وكما أخت زوجتي، من كلامي معاها مرة بعد مره عرفت إنها مش مرتاحه مع جوزها وانها مش مستمتعة معاه خالص قررت تكون ده البداية فبدات اهزر معاها وأحسس على جسمها بالهزار، ولقيت نفسي بلمس أحلى وأمتع جسم شفته ، مرة ورا مرة ابتديت امد غيدي عادي على جسمها وهي ساكته وتبصلي وتضحك فهمت الرسالة رحت عندها البيت بحجة إني بوديلها حاجة من عندنا مكنش فيه حد خالص جوزها في شغله والعيال في المدرسة فتحتتلي الباب وقالتلي ادخل واقعد اعملك حاجة تشربها دخلت المطبخ وانا شكلها وكل حاجة فيها بتنادي علي تعالى كلني وقطعني، قمت وراها ودخلت المطبخ ووقفت وراها وحضنتها من طيازها ونفخت ورا ودنها حاولت تبعد عني وتتلوى بين إيدي وهي بتضحك مسكتها وحضنتها اوي وضمتها لي زبري وقف ودخل بين طيازها حست بيه وبقوته وانه هينفجر من الشهوة اتنهدت وحاولت تبعد عنه وهي بتبعد طيازها بتحك في زبري وتهيجه أكتر مسكتها ومعرفتش تبعد عني وحكيت زبري في طيزها اوي ومسكت بزها وقعدت أقفش فيه واعصر حلمات بزها أوووووي وهي بتقولي لا لالا ما ينفعش أنا مجوزة وأنت جوز أختى ، وانا مش برد قعدت ابوس في رقبتها من ورا وقلتلها أنا بحبك وحاسس بيكي عارف إنك محرومة ومش مرتاحة، ماتحرميش نفسك من متعة السكس، وزنقتها أكتر وعصرت حلمة بزها اوي قالت اااااااااااه مش قادرة رفعت الجلابية بايدي ودخلت ايدي من الكلوت وحسست على كسها لقيت كسها مبلول وبينزل حطيت صباعي جواه وطلعته حطيته على شفايفها وقلتلها شايفة كسك عامل ازاي دوقي طعم كسك علشان تعرفي انه محتاج اتنهدت وفضلت تقول ااااااااه اووووووف مش قادرة لفتها لي وقعدت ابوس في شفايفها وتبوس في وناكل في شفايف بعش ونمص لسان بعص وأنا بعمل كده بعبصتها في طيزها ودخلت صباعي في خرمها صرخت من التعب شدتها من ايديها ودخلتها اوضة النوم وقلعتها هدومها حتة حته وقلعت أنا كمان ونيمتها على السرير ونزلت ابوس في جسمها كله وأرضع في بزازها ونزلت لحد كسها وقعدعت ألحس فيه وامص بظرها وهي بتصرخ وكسها بينزل وبتقولي ارحمني نيكني ودخل زبرك مش قادرة كسي مولع ناااااااااار رفعت رجيليها وقدعات انيك فيها وهي بتتلوى وتصرخ من العتعب وانا بسمع احلى اهات في الدنيا غيرت الوضع ونمت على ضهري وركبتها على زبري وفضلت تطلع وتنزل عليه وهي بتنزل من كسها وغرقتني وبتعصر كسها على زبري نزلت في كسها وطلعت زبري كملت نزول لبني على كشها من بره ريحت شوية وقمت ابوس فيها تاني وقلتلها انا عاوز انيكك في طيزك قالتلي لالا انا عمري ما معلت كده وخرمي ضيق قلتلها هوسعهولك مالكيش دعوة لفتها لوضع السجود ودعكت زبري بزيت ودخلته وهي بتصرخ من التعب ومشقادرة وبتقولي ارحمني نيكني اكتر قطعني انا ملكك وليك فين الخول بتاعي يجي يشوف يعني ايه نيك ويعني ايه متعة فضلت انيك فيها لحد ما نزلتهم في طيزها وكانت ده اول مره انيك فيها نادية اخت مراتي والمره الجايه هكملكم عملت معاها ايه بعد كده بس لما اعرف رايكم في البداية الأول
للمزيد من مواضيعي

 

الموضوع الأصلي : أنيكت نادية أختي مراتي     -||-     المصدر : افلامك1     -||-     الكاتب : tob

المصدر: افلامك1 - من قسم: قصص سكس محارم


Hkd;j kh]dm Hojd lvhjd

tob غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 02:00 PM.

اخر المواضيع

فيلم السكس الاثارة Decadent Desires 2016 @ نيك زوجتى فى شهر العسل Charwomen Part 2 Falling In Love Sex Art 2016 @ ولد مراهق يهيج على مرات ابوة جسمة المثير سكس محارم مترجم @ فيلم الاغراء القوى Devious Daddies And Daughters 2016 @ فيلم السكس الحب الجنس Love Sex 2 2016 @ فيلم السكس Private Gold Fucking Fantasies Art Of Penetration @ يقلع خطيبتة هدومها و ينيكها بالعافية @ شرموطة عراقية جميلة تتناك من فحل زبة كبير @ بنت صغيرة تستعرض كسها امام الكاميرا @ فيلم القصير المتعة والاثارة Lost In The Rain Sex Art 2016 @ سكس اجنبى بنات سيئة فى معسكر Bad Girls Boot Camp Wicked @ Holly Halston in My Friends Hot Mom مترجم ترجمة عامية حصريا @ الطالبة العذراء سكس مترجم عربى @ فيلم السكس الرائع Tabu Tales Compendium 2 2016 @ فيلم السكس القصير Take Care 2 SexArt 2016 @ فيلم سكس الحرارة فى الأخوات Sisters In Heat 2016 @ فيلم سكس القصير Back Home 2 SexArt 2016 @ الواد زانق بنت فى العربية وفشخ رجلية تتناك وتمص زب الرجل @ موزة جبارة امورة تحب تمص زب تروح اخوة جوزة تمص زب فى ياب جوزة @ خادمة المثيرة سكس مترجم احترافى @ فيلم السكس الأخوات أولا Sisters First Anal 2016 @ فيلم المثير Perfect Little Pussy 2016 @ سكس المثير Bicycle Race SexArt 2016 @ سكس المرهقين براءة الفتاة Innocence Of Youth 9 2016 @ فيلم السكس المثير Digital Playground Best of Homewrecker @ Gianna Michaels My Sisters Hot Friend مترجم ترجمة احترافية @ طيز لاعبة الباليه سكس مترجم عربى @ لعبة في لحظة جزء 1 Game At The Moment Part 1 SexArt 2016 @ شرموطة مصرية مطلقه تمص زب مدرب الكراتي @ فتاة محجبة ممحونه تتناك مع جارها الفلاح يفشخها نيك في المزرعه 30دقيقة @ فيلم السكس الاثارة الرائع House With A Good View 3 2016 @ فيلم السكس فرصة ثانية Second Chance SexArt 2016 @ نيك زوجة أبي فى غياب ابى سكس محارم مترجم @ فيلم السكس الاجنبى الاثارة Slippers 2016 @ الوقوف على الشمس كيدن الصليب Stoya Vs Kayden Kross Digital @ أسرار الظلام الشرير Dark Secrets Wicked @ فكرة امى Bustedbabysitters Part 2 Full HD @ فيلم السكس الاثارة Follow Me SexArt 2016 @ فيلم Heat XXX 2010 مترجم @ نيك فتاتى المثيرة سكس مترجم @ الاختراق الأشرار Public Penetration 2 Wicked 2016 @ التعليم الجنس Stepmom Sex Education Brazzers @ فيلم السكس Vintage Collection The Photographer II SexArt 2016 @ مبادلة أصدقائي زوجة Swapping My Friends Wife 2016 @ الممرضة والطبيب بعد الكشف سكس مترجم عربى @ فيلم السكس الاثارة Horny Office Milfs 2016 @ تأثير الجنس على النظام Influence of Sex on Dieting 2016 @ سكس الفتاة المثيرة Pussy or Lead 2016 Brazzers @ أحاسيس جديدة New Sensations My Wifes First Girlfriend @ احلي رقصة ويخربيت بزازها @ القائدة المثيرة والعسكرى المطيع سكس مترجم @ فيلم السكس الرائع سكس فى الهند Scandall 2016 Hindi Full HD @ فيلم الاثارة الرهيب Kiss 5 Full HD 2016 @ فيلم السكس المثير Pink Slip Digital Playground 2016 @ فيلم سكس الاثارة Out Of Business SexArt @ نيك فى حمام السباحة سكس مترجم @ فيلم السكس الاثارة والاغراء Bangin’ The Babysitter @ فيلم السكس الاثارة Ms.Madison 4 Juicy Entertainment 2016 @ الخيانة الزوجية سكس مترجم احترافى @ أمي الساخنة MyFriend’s Hot Mom 56 2016 @ فيلم السكس الرائع وقحة يطلق باتمان Slut Shaming Batman Pervout @ فيلم سكس الاغراء Stepdaughter Squirts Full @ أم هايجة تعود غياب جوزة وتتناك من ابن جوزة سكس محارم مترجم @ فيلم الاغراء Best Of Riley Steele Digital Playground @ فيلم السكس القوى Brazzers Filthy Moms 2 @ فيلم السكس المثير Busty Cock Worshippers Hardcut 5 @ سكس زوجتى المثيرة Husband’s Best Friend Brazzers @ التدليك الغير متوقع سكس مترجم احترافى @ فيلم سكس المثير قذر الملاعين Filthy Fucks Digital Playground @ فيلم سكس المثير Im Watching You 2 2016 @



Powered by vBulletin
افلامك1
================
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120