ضع اميلك هنا سوف نرسلك اخر افلام دون دخول الموقع:

Delivered by FeedBurner

العودة   افلامك1 > منتديات القصص السكس المتنوعه > قصص سكس عربى

قصص سكس عربى كل قصص السكس العربي القويه موجوده هنا - قصص سكس عربي - سكس عربي - قصص عربي سكسيه - كتابات سكس عربي - أشعار سكس - خواطر سكسيه - كلام في السكس

ليلة جنسيه جداااااااا(قصص سكس عربى مولعه نيك ومتعه

الكس ده تركيبه خطيره من اغشيه ناعمه وافرازات لزجه سخنه واماكن حساسه . والكس لازمله زوبر . اسمع كثيرات يقولون انهن يمارسن العاده السريه . ولكن ممكن العاده السريه للرجل

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 07-19-2012, 12:47 AM   #1
صاحب الموقع
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: مصر
العمر: 33
المشاركات: 23,576
معدل تقييم المستوى: 10
tob is on a distinguished road
Thumbs Up ليلة جنسيه جداااااااا(قصص سكس عربى مولعه نيك ومتعه


الكس ده تركيبه خطيره من اغشيه ناعمه وافرازات لزجه سخنه واماكن حساسه . والكس لازمله زوبر . اسمع كثيرات يقولون انهن يمارسن العاده السريه . ولكن ممكن العاده السريه للرجل تكون كافيه لاراحته ولكن العكس بالنسبه للكس . الكس لازمله زوبر قوي يحتك بيه ويحس بيه ويحس ان لحم الزوبر بيكحت ويحتك بلحم بيه من الداخل . فراس زوبر الرجل بيتلامس وتخبط باغشيه وجدار الكس الداخلي وتحدث النشوه للسيدات . وعلي فكره يجب ان يكون طول الزوبر كافي حتي يلامس اجزاء معينه بداخل كس البنت ويحدث الرعشه او الاورجازم . سمعت من احد السيدات علي النت . ان زوجها لو لمس صباعه جزئ معين بكسها فهي تنتشي ويجيلها الرعشه ولكن اذا زوبره دخل فان زوبره لا يصل الي اعماق كسها .
انا اسمي احمد تربيت وعملت بالكويت لفتره كبيره .وفجاه جائت حرب الكويت وكنت باجازه صيفيه بمصر . وضاع كل شئ . كانت فتره عصيبه جدا علي . بحثت عن شغل بمصر ولكني لم اجد بمجال وظيفتي .وابتدا المبلغ اللي معي ينتهي كالمثل اللي بيقول خد من التل يختل .
بحث ولكن هيهات . كان لي اخ يعمل بوظيفه مهمه وجاء ذات يوم وقال لي ان صديقه التاجربالازهر عاوز سائق لاولاده وزوجته . ايه رايك ؟؟؟ بس شرط انا ح اقدمك له علي اساس انك معرفه وليس اخي .
المهم وافقت . وبالميعاد المحدد روحت للتاجر بالمحل وكنت البس ملابس مستورده وكان مظهري لا يدل علي اني ممكن اشتغل سائق .
اتصل التاجر باخي وقال له هو ده السائق ؟؟؟ بس مش باين عليه انه سائق ده باين عليه ابن عز وخريج جامعه . قلت له العمل مش عيب طالما اكسب رزقي.
المهم التاجر اعطاني عنوان بيته واعطاني ميعاد لاقابله هو وزوجته واولاده ونتعرف .لازم الاول زوجته تشوفني وهي اللي تقرر .
بالميعاد روحت وكان الجو صيف حار وكانت الزوجه تلبس ملابس خفيفيه وهو عنده ثلاته كلهم بنات من 12 عاما ال 18 عاما.
نظرت لي الزوجه باستغراب وقالت انتي ح تشتغل سائق قلتلها نعم قالتلي عارف المرتب كام قلتلها لا . انصدمت لما عرفت ان الراتب 150 جنيه فقط . المهم فكرت وقلت لنفسي احسن من القاعده بالبيت. المهم التاجر قال لي لالالا ح اخليهم 200 جنيه لما شاف الحزن بعيوني .
قررت ان اشتغل من اليوم التالي .
كانت السياره مرسيدس اخر طراز . وكان علي توصيل البنات للمدارس والنادي وكمان الزوجه لجميع مشاوريها .
الزوجه كانت جميله او فيها لمسات جمال بتزيدها بالفساتين الخفيفيه القصيره والمكياج والبرفانات ولما تشوفها تحس انها مغريه .
البنات كانوا جميعهم بسن المراهقه .
البنت الصغيره كانت اسمها دولي وده اسم مستعار . كانت هوائيه عنديه عمرها 12 سنه ويظهر فيها علامات نمو انثوي . البنت الوسطنيه 15 عاما وهي انثي متكامله مراهقه دائما تحب تسمع الموسيقي بصوت عالي وترقص وكان اسمها **** وده اسمها المستعار . اما الكبيره فكانت بالثانويه العامه وكانت هادئه الطباع رومانسيه وفيها شئ من السزاجه وتتعامل باحترام واسمها سوزي وده طبعا اسمها المستعار .
كنت بال عملي اللي استمر سنه لا اتكلم كتير افعل فقط مايقولونه بالتوصيل للمدارس او توصيل الاشياء .
ح احكلكم بعض من قصصي بالبيت ده وليس كلها بطريقه مختصره.!!!
كنت اجلس كل الوقت بالسياره . بيوم نادت علي امراه التاجر اللي كل ماتشوفني لا تكلمني الا بالمشمهدس ولا تناديني باسمي وكنت الاحظ انها بتتحشاني وبتحاول تبعدني عنها .
كانت معامله مدام كريمه وده طبعا اسمها المستعار لي معامله هامشيه كنت دائما ازعل منها بداخلي وكانت دائما التعالي علي .
قالت لي انتي طول الوقت جالس بالسياره .وكانت تلبس بلوزه خفيفيه ممكن من خلالها اشوف السنتيان وبنطلون يبرز منه كسها للامام وطيظها للخلف .
قالتلي اقعد انا عاوزه اعرف حكايتك انتي هادئ كتير ولا تتكلم وخجول ومش باين عليك سائق انت باين عليك مثقف وابن ناس مبسوطه . وحال لسانها يقول ارحموا عزيز قوم ذل .
قلتلها اني خريج جامعه وكنت اعمل بالكويت بوظيفه وخسرت اشياء كتيره هناك وكان لازم علي اشتغل حتي اكل ولا امد يدي لحد .
حسيت ان الست ابتدات تغير معاملتها لي .
وابتدات تعتمد علي باشياء كتيره جدا وكانت ابتدات تدخلني شقتها واشتري لها الاغراض واعطتني مفتاح الفيلا الي عايشين فيها بمنطقه حلوان.
كنت اخرج واطلع زي بالظبط واحد من البيت .ابتدات اتعرف علي كل شخصيه بالبيت .كنت اري البنت الكبيره وهي تجلس شارده والوسطي وهي ترقص علي نغمات الموسيقي الصاخبه والصغيره دائما العند والخناق مع اخوتها ودائما تتكلم بالتلفون .
احكلكم حكايتي مع كل واحده من البنات واخيرا الزوجه .
بيوم كنت ذاهب احضر البنت الكبري من درس الرياضيات . ودخلت وركبت بالخلف وقالت لي انا مش عاوزه ارجع البيت الان انا مخنوقه امشي بي علي النيل شويه . وفجاه لقيتها بتدمع العين وقفت السياره وقلت لها ليه فيه ايه . قالت مافيش سوق وانت ساكت قلت لها مش ح اسوق لازم اعرف والا اخبرت بابا وماما قالت لالالا ارجوك بلاش .
المهم ابتدات تحكي انها بتحب ولد كبير 26 سنه بالنادي وهو تركها وهي بتحبه قلتلها اللي يسيبك سبيه وهو الخسران . لاقتها بتبكي اكتر واكتر .
المهم رجعتها البيت . وباليوم التالي بالطريق للمدرسه قلتلها عامله ايه اليوم قالت كويسه . ممكن اليوم بعد المدرسه نمشي شويه بالعربيه قلتلها تحت امرك .
رجعنا بالسياره وهذه المره جت وجلست بجانبي وانت تلبس بدله المدرسه واخدت تكلمني وتقول لي انت ظريف ولطيف وامس لما كلمتك استريحت . حسيت ان البنت ابتدات تحس بالامان معي . المهم ابتدات تحكي عن علاقتها بالشاب وكيف كانت بتحبه .
كل يوم اتدات تحكي اسرارها . وامتلكتها وعرفت كل شئ عنها وابتدات اسالها اساله جريئه . وبيوم كنا راجعين من عند الدرس بالليل وابتدات تتكلم برقه وحنيه وسالتها هل الولد مسك ايدك قالت طبعا قلتلها باسك قالت طبعا قلتلها كان بيخدك فين قالت كان بياخدني بالسياره بتاعته . قلتلها ولا اخدت لبيته قالت مره واحده اخدني بيتهم كان ابوه وامه مش موجودين . قلتلها وماذا فعل هل قلعك البنطلون احمر وجهها وقالت انت بتقول ايه لالالالا. قلتلها مش مصدق وسكت . قالت انت زعلت قلتلها ليه وح ازعل من ايه .وسكت
قالت ح اقلك بس اوعدني ماتقول لحد . قلتلها طبعا انتي قلتي كل اسرارك وماقلتش . قالت مارس معي الجنس الخارجي . استعبطت وقلت مش فاهم يعني ايه قال يعني مشي العضو بتاعه علي العضو بتاعي . قلتلها اه فهمت الان . وقلتلها وانتي حبيتي كده؟؟ قالت رهيب رهيب بس ياخساره راح عني .
انا حسيت ان البنت خلاص بايدي الان قلتلها وانا امسك ايديها ليه ياخساره هناك شباب كتير احسن منه وابتداتن احط ايدي علي فخدها وابتدات المس جسمها البنت شهقت ونزلت لتحت بوسطها وهي رايحه فيها . طلعت بيها علي المقطم . وحطيت ايدي علي كسها وهي تمسك ايدي وتزنقها بقوه بكسها . فكيت البنطلون ودخلت ايدي بين البنطلون وكسها وكان كسها مشعر وفيه لزوجه رهيبه واخدت ادعك كسها بصباعي وهي تتاوه وبالاخير ارتعشت وقذفت وقالت ارجوك روحني .
رجعت البيت وهي بتنظر لي نظرات شهوانيه .
بيوم كنت رايح مع ام البنت لمشوار وتركنا البنت لوحدها بالبيت قالت لي احمد بعد ماتوصل ماما تعالي عاوزاك تشتري لي كتاب وكراريس .المهم رجعت لقيت سوزي في البيت لوحده وهي لابسه شورت وتي شرت .
واخدت تتمايل امامي وقلتلها عاوزه ايه قالت اقعد الان شويه حسيت ان البنت بتعرض نفسها . كنا بغرفه الصالون .وبدون مقمات جلست بجانبي وانا حطيت ايدي علي صدرها وانتقلت لكسها نامت علي الكنبه نزلت نص الشورت وكانت تلبس كيلوت بورد رقيق. نزلت علي كسها بلساني ولحسته وكانت تتاوه وتقول بحبك يا احمد حسيت انها بتشر احاسيس المهم زوبري شد . طلعته من سحاب او ستته البنطلون وابتدات امشي الراس بمنتصف كسها وهي تتاوه وتاخد نفس عميق واخيرا ارتعشت وقذفت وجريت وقالت روح دلوقتي .
حسيت ان البنت بتاخد مزاجها فقط مني وتهدي وتروح عني .
بيوم كنت احضر اغراض للبيت ودخلت وجدت البنت الوسطانيه **** بترقص بمنتصف الفيلا وهي تسمع الموسيقي بطريقه غريبه جدا.
لقيتها لابسه فستان قصير وقالت لي انت بتحب الرقص المهم قلتلها اكيد وخاصه البلدي قالت لي ان برقص بلدي خطير كنت انا وهي والشغاله فقط بالبيت وكانت الشغاله مشغوله بالمطبخ اعداد الغداء .
المهم غيرت البنت الموسيقي الي شرقيه راقصه خطيره وابتدات ترقص وهي لابسه الفستان القصير وتهتز وهي بترفع رجليها كنت اري الكيلوت بتاعها وفخدها المليانين وكانت حاجه اخرجنان جدا . بصراحه كنت عاوز المس جسمها بس كنت حذر جدا . المهم قلت لها انت بترقصي ولا احسن راقصه قالت بجد احمد وضحكت بصوت عالي . قلتلها بس لو حزمتي نفسك بشئ ممكن يظبط راسك اكتر ويزداد حلاوه . قالت استني المهم دخلت واحضرت ايشارب طويل وتحزمت من وسطها قلتلها لالالا انتي لازم تحطيه تحت شويه علشان تشعري بالوسط التحتاني كله قالتلي يعني ايه . قلتلها ممكن اساعدك قالت لي اوك يالا وريني . المهم اخدت الايشارب ولفيته حولين طيظها وربطه من الجنب . وقلتلها دوري نفسك وحاولت المس طيظها بطريقه فنيه وعملت نفسي كاني بلف الايشارب وكانت طيظها ناعمه وناشفه وسخنه حسيت ان البنت حبت لمسات ايدي . واخدت ترقص وتتمايل وانا زوبري انتفض بالبنطلون . دخلت الحمام من المنظر وقذفت .
رجعت قالت لي انتي روحت فين طريقه ربط الايشارب دي جميله جدا من علمك ههههههههههههههههههه وراحت بالضحك كنت هديت جنسيا وتركتها ونزلت السياره .
ابتدات البنت تاخد علي وابتدات تحكي معايا عن الرقص وان الرقص امنيتها وانها تعشق التمثيل والرقص. وكنت دائما امتدح حركتها ورقصها وجسمها الجميل .والبنت اللي بالسن ده تحب المدح كتير.
كانت الام دائما بزيارات او بالنادي وكنت انا مشغول مع البنات . بيوم جت البنت الوسطانيه واخد تتكلم معي واحضرت شريط موسيقي وقالت الشريط ده خطير عاوزه اسمعهولك وكان شريط يرقص العفريت .
المهم راحت غرفتها ورجعت معها الايشارب وطلبت مني احزمها . بصراحه البنت كانت لابسه بنطلون استرتش اسود وكسها باظظ منه وطيظها كبيره بالنسبه لسنها .
المهم حطيت ايدي علي طيظها وحست انها بتحب كده .
عملت نفسي مدرب رقص وقلتلها لازم حركاتك تكون من وسطك وانا اقصد طظها ومسكت طيظها وابتدات احركها شمال ويمين قالت لي انت فظيع بتفهم كويس بالرقص .
كل شويه اقرب منها والمس طيظها واقلها حركي ئوي وهي تقول كده عجبك . المهم حست ان البنت بتتمتع من ايدي او انها مش فاهمه شئ.
مسكت طيظها بقوه قالت لالا اي اي اي انت بتوجعني كده . خففت ايدي وقلتلها كده كويس ؟؟ قالت احسن المهم البيت قعدت تتمايل ان هجت اكتر وقلتلها الرقص بالفستان احسن لاني كنت عاوز اشوف فخدها قالت انت شايف كده المهم راحت غرفتها ورجعت بفستان قماشه خفيف وفوق الركبه . وطلبت مني ان احزمها او الف الايشارب حول وسطها , واستدارت امامي وكانت طيظها رهيبه سخه سخنه زوبري شد شد المهم حزمتها وكنت كل شويه المس طيظها واحركها والبنت تزداد بالرقص وكانت سكرانه من الرقص . وانا كل شويه امسك جزئ من جسمها وحسيت انها بتستريح لايدي . وهي بترقص قالت لي يالا ارقص معايا وزوبري كان شادد امامي . كنت ارقص معاها وانا احك زوبري بجسمها . ولفيت ايدي حولي وانا لازق زوبري بطيظها والبنت تبتسم ابتسامه عريبه , وجريت علي الحمام .
رجعت وقالت كفايه كده انا داخله ازاكر .
بيوم كنت احضر الاغراض والمشتروات واضعها بالمطبخ . وحسيت ان اد بالحمام بياخد دش وفجاه الاقي الباب مفتوح والبنت واقفه بزازه شاده وطيظها شئ خطير وكسها صغير اختفيت واخد ابص ونا ادعك بزوبري حتي قذفت .
خرجت البنت بلبس الحمام وسلمت علي. وقالت استني عاوزاك . المهم دخلت غرفتها وبصيت عليها من خرم الباب .
البنت خرجت لابسه مايوه وقالت ايه رايك كان مايوه بكسني قالت احنا ح نروح شرم الشيخ واشتريت ده ايه رايك . زوبري شد وقلتلها جميل ئوي
لفي كده
كان نص المايوه راشق بطيها . وفرده طيظها باينه المهم عملت نفسي بفرد المايوه وحسيت ان البنت حابه ايدي . وجدت ايدي بتلعب بطيظها وانا اقول لها جميل جسمه وكنت خايف . قالت بجد احمد جسمي حلو قلتلها ايوه جميل وخاصه هنا وانا دخلت ايدي بطيظها ومسكت طيظها وقلتلها هنا يجنن كان زوبري ابتدا ينشط ويشد . المهم قالت شكرا شكرا . حسيت ان البنت بتحب لمساتي وكلامي . جلستها علي رجلي وقلتلها انتي جميله جدا واخدتها بحضني وحسيت ان زوبري بيخبط بطيظها الناعمه السخنه واخدت العب ببزازها وهي ساكته لا تفعل شئ واخيرا ضرب جرس الباب فجريت علي غرفتها .
كانت الاخت الصغري رمت شنطتها علي الارض وجريت ناحيه التلفون وهي تجلس علي الكنبه ورافعه رجلها والكيلوت بتاعها ظاهر .
كانت البنت الصغيره 12 عاما بس جسمها فاير اي كبير . المهم كنت اشاهدها واحس انها لا تفهم شئ بالحياه . حتي بيوم كانت جالسه مقرفه تتكلم بالتلفون وقالت لي اعطيني البيبسي بتاعي احمد روحت ناحيتها وشفت ان الكيلوت بمنتصف كسها وشفت كسها الصغير الملئ بالشعر الخفيف كان كسها وردي جميل وصدرها زي الليمون لسه ورور .
البنت دي ابتدات تاخد علي وكانت بتركب فوقي وتلعب معي مصارعه وكنت انا دائما المس كسها وطيظها بطريقع عشوائيه وكان جسم البنت كالسيخ الحامي كنت احب حضنها وسخونتها فقط وكنت لا اتمادي معها الا بحضن خفيف واشعر بجسمها السخن .
ذهبوا لشرم لشيخ بالطائره وانا روحت بالصحراوي بالسياره. وكانوا حاجزين لي غرفه بالفندق وكانت الغرفه بتبعد عن غرفتهم بمبني .
المهم كنا دائما بنتقابل علي حمام السباحه وكانت ام البنات فقط هي اللي معاهم نظرا لانشغال الاب بتجارته .
كنت البس الميوه وكان جسمي قد احمر من حراره الشمس وحسيت ان الزوجه بتنظر لي نظرات اعجاب وتكلمني وتهتم باكلي واقامتي وانا كنت خجول منها .
المهم
كانت البنات بتنزل معي الحمام وكانوا بيركبوا فوقي وكان زوبري دائما التخبط باجسامهم وتعددت زياره البنت الوسطي لي بالغرفه وانا ابتدات امارس معها الجنس الخارجي اللي ادمنته .
بليله ذهب الجميع للنوم نزلت اتمشي علي حمام السباحه . وفجاه وجدت الزوجه لباس مصيف فستان حمالات من غير سنتيان فقط كيلوت خفيف . كان الاوتيل كله اجانب وحريه كبيره . جلسنا نتكلم علي جانب الحمام واحنا نشرب مشروب بارد . واخدت تسالني علي خصوصياتي وهي تقول ازالي واحد ذيك ماعندوا زوجه . وعرفت مني بعض معلوملاتي عن عملي بالكويت وقالت انا عارفه عنك كل شئ وعارفه انتي ابن مين واخ من . وانا لو ماكنت عرفتك ماكنت دخلت بيتي وامنتك علي البنات ولكني بداخلي كنت بلعب بكل بنت شويه .
حسيت ان المراه معجبه بيا وحسيت انها عاوزه مني شئ .
المهم الليله دي كانت غريبه قالت لي انت فين غرفتك . عاوزه اشوفها . روحنا الغرفه ونامت علي ظهرها واخدت تتكلم ورفعت ركبه وحسيت ان المراه مشتهيه شئ بس انا لا اجرؤ علي البدايه لان ضربه البداه هي اهم شئ . المهم قالت تعرف انك شاب ظريف ووجيه .ياخسرتك بالشغل كسائق . المهم لفت المراه علي بطنها وقالت بتعرف تعمل مساج قلتلها شويه.
المهم حطيت ايدي علي كتفها وابتدات ادلك كتافها ونزلت حمالات الفستان وكل شويه تقول اه اه اه اضغط اكتر واكتر انا زوبري شد وانا انظر لطيظ المراه . المهم ضغطت اكتر . وكنت المس جنب جسمي لجسمها وحسيت ان المراه ابتدات تسلم . لا ادري الا وانا اجلس بمنتصف طيظها وانا بكل قوتي علي كتافها وظهراها امسكهم وادلكهم وادعهم وكانت تقول اقوي اقوي اقوي .
ماحسيت الا واني بخرج زوبري وبحط بين الكيلوت وكسها ونزلت الكيلوت وكان كسها منزل حممه . واخيرا دفعت زوبري بكسها من الخلف . والمراه تشهق وتتاوه وتقول انت بتعمل ايه احمد انا ست متزوجه حرام حرام حرم وهي بنفس الوقت بتحرك كسها باتجاه زوبري وانا لا انصت لها واخيرا قذفت هي وارتعشت وانا بنفس الوقت قذفت . قامت راحت الحمام , ورجعت وقالت تصبح علي خير.
باليوم التالي عاملتني معامله جافه جدا لا ادري لماذا وكانت اذا رات اي بنت من بناتها تكلمني تنادي عليها وحسيت انها بتمنع البنات عني لا ادري لماذا .
رجعنا القاهره ووصلت السياره . زوجها اعطاني حسابي . وانهي عملي هناك وانا للان لا ادري لماذا نهت عملي بعد ما قضيت معها الليله؟؟؟

للمزيد من مواضيعي

 

الموضوع الأصلي : ليلة جنسيه جداااااااا(قصص سكس عربى مولعه نيك ومتعه     -||-     المصدر : افلامك1     -||-     الكاتب : tob

المصدر: افلامك1 - من قسم: قصص سكس عربى


gdgm [ksdi []hhhhhhhh(rww s;s uvfn l,gui kd; ,ljui []hhhhhhhhrww

tob غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 07-19-2012, 09:35 AM   #2
مدير عام
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: مصر
المشاركات: 25,452
معدل تقييم المستوى: 10
aldorg is on a distinguished road
افتراضي رد: ليلة جنسيه جداااااااا(قصص سكس عربى مولعه نيك ومتعه

اسمح لي ابدي اعجابي بقلمك وتميزك واسلوبك الراقي وتالقك
aldorg غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
قديم 08-24-2012, 09:01 AM   #3
ملك التحميل - احتفظ ملفاتك معنا مدى الحياه , مركز تحميل , تحميل صور
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
الدولة: مصر
العمر: 32
المشاركات: 17,143
معدل تقييم المستوى: 25
ريال مدريد is on a distinguished road
افتراضي رد: ليلة جنسيه جداااااااا(قصص سكس عربى مولعه نيك ومتعه

مشكووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
ريال مدريد غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
ليلة, مولعه, جدااااااااقصص, جنسيه, سكس, عربى, ومتعه, نيك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 12:50 PM.

اخر المواضيع

The Sex Files: A Dark XXX Parody مترجم ترجمة احترافية الجزء الثاني @ تخيلات تتحقق Brazzers Off The Rack with Nicolette Shea @ اب ينيك بنته العذراء سكس محارم مترجم @ فيلم السكس القصير حكاية حلوة Bittersweet Tale Part 2 Sex Art 2016 @ فيلم السكس المثير My New Stepmom @ الأاخت الشقية Naughty Little Sister @ فيلم السكس القصير مسحوق الفن الجنس Powder Sex Art 2016 @ زوجة ساخنة زوجة سعيد A Hot wife Is A Happy Wife 2 2016 @ فتيات الطائرة الجزء التانى سكس مترجم @ الشعور فن الجنس Unknown Feeling Sex Art 2016 @ فيلم السكس حركة الاخ Step Brother 2016 @ A Dark_Parody xxx مترجم ترجمة احترافية @ أبي يحب طيز الكبير Daddy Likes My Big Ass 2016 @ أبي يحب طيز الكبير Daddy Likes My Big Ass 2016 @ نيك زوجة ابي ليلة فرحة سكس محارم مترجم @ فيلم سكس الاجنبى الاثارة Header Ad Area @ فيلم السكس القصير Show Me Part 1 Sex Art 2016 @ فيلم السكس الأبوة الساخنة My New Hot Stepmother 2016 @ يوم الفن التدريب الجنس Training Day Sex Art 2016 @ فيلم : Snow White part 1 xxx مترجم ترجمة احترافية @ فتيات الطائرة الجزء الأول سكس مترجم @ فيلم الاثارة Sinful Obsession 1999 @ الجنس مع أختي الصغيرة Sex With My Younger Sister 2 2016 @ فيلم السكس الاثارة Decadent Desires 2016 @ نيك زوجتى فى شهر العسل Charwomen Part 2 Falling In Love Sex Art 2016 @ ولد مراهق يهيج على مرات ابوة جسمة المثير سكس محارم مترجم @ فيلم الاغراء القوى Devious Daddies And Daughters 2016 @ فيلم السكس الحب الجنس Love Sex 2 2016 @ فيلم السكس Private Gold Fucking Fantasies Art Of Penetration @ يقلع خطيبتة هدومها و ينيكها بالعافية @ شرموطة عراقية جميلة تتناك من فحل زبة كبير @ بنت صغيرة تستعرض كسها امام الكاميرا @ فيلم القصير المتعة والاثارة Lost In The Rain Sex Art 2016 @ سكس اجنبى بنات سيئة فى معسكر Bad Girls Boot Camp Wicked @ Holly Halston in My Friends Hot Mom مترجم ترجمة عامية حصريا @ الطالبة العذراء سكس مترجم عربى @ فيلم السكس الرائع Tabu Tales Compendium 2 2016 @ فيلم السكس القصير Take Care 2 SexArt 2016 @ فيلم سكس الحرارة فى الأخوات Sisters In Heat 2016 @ فيلم سكس القصير Back Home 2 SexArt 2016 @ الواد زانق بنت فى العربية وفشخ رجلية تتناك وتمص زب الرجل @ موزة جبارة امورة تحب تمص زب تروح اخوة جوزة تمص زب فى ياب جوزة @ خادمة المثيرة سكس مترجم احترافى @ فيلم السكس الأخوات أولا Sisters First Anal 2016 @ فيلم المثير Perfect Little Pussy 2016 @ سكس المثير Bicycle Race SexArt 2016 @ سكس المرهقين براءة الفتاة Innocence Of Youth 9 2016 @ فيلم السكس المثير Digital Playground Best of Homewrecker @ Gianna Michaels My Sisters Hot Friend مترجم ترجمة احترافية @ طيز لاعبة الباليه سكس مترجم عربى @ لعبة في لحظة جزء 1 Game At The Moment Part 1 SexArt 2016 @ شرموطة مصرية مطلقه تمص زب مدرب الكراتي @ فتاة محجبة ممحونه تتناك مع جارها الفلاح يفشخها نيك في المزرعه 30دقيقة @ فيلم السكس الاثارة الرائع House With A Good View 3 2016 @ فيلم السكس فرصة ثانية Second Chance SexArt 2016 @ نيك زوجة أبي فى غياب ابى سكس محارم مترجم @ فيلم السكس الاجنبى الاثارة Slippers 2016 @ الوقوف على الشمس كيدن الصليب Stoya Vs Kayden Kross Digital @ أسرار الظلام الشرير Dark Secrets Wicked @ فكرة امى Bustedbabysitters Part 2 Full HD @ فيلم السكس الاثارة Follow Me SexArt 2016 @ فيلم Heat XXX 2010 مترجم @ نيك فتاتى المثيرة سكس مترجم @ الاختراق الأشرار Public Penetration 2 Wicked 2016 @ التعليم الجنس Stepmom Sex Education Brazzers @ فيلم السكس Vintage Collection The Photographer II SexArt 2016 @ مبادلة أصدقائي زوجة Swapping My Friends Wife 2016 @ الممرضة والطبيب بعد الكشف سكس مترجم عربى @ فيلم السكس الاثارة Horny Office Milfs 2016 @ تأثير الجنس على النظام Influence of Sex on Dieting 2016 @



Powered by vBulletin
افلامك1
================
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120